Alla inlägg under oktober 2013

Av Elin Henriksson - 31 oktober 2013 22:39

Hej alla! Igår så skrev jag inte men jag tänkte skriva men hade för många tankar på lekgympan så hände en sak vi hade jätte roligt men sen så blev en som hette Lejf plöstligt blev han yr och sen så plötsligt låg han på golvet han var kallsvetig och hade ont i huvudet sen kom ambulansen! Han fick åka till Torsby sjukhus men jag tror han kom hem idag! Men tillbaka till idag. Idag eller som sagt ikväll så var jag och shoppa i Torsby på kvällsöppet det var jätte kul! Men ska sova nu så ha det så bra! Puss&Kram

Av Elin Henriksson - 29 oktober 2013 22:37

Hej alla! Idag har jag hängt med brosan! Vi gick runt lite på Torsby vi gick in och tog en fika på winekonditoriet och så köpte vi varsin Ben&Jerry gottigotti! Men jag köpte ett par armandhårsnoddargrej från PONY dom där för håret och som armband men vi hade jätte roligt men nu måste jag sova trött ni vet! Men ha det så bra! Puss&Kram

Av Elin Henriksson - 29 oktober 2013 10:13

Hej allla! Jag vet att jag inte har bloggat på länge men jag kan bli lat på lov! Det jag gör mest är att va på datan och då spelar jag bara men ge mig lite energi så kommer jag nog att va mycket mer positiv och skriva mer! Men idag så ska jag och Rickard (lillebrorsa) gå på Torsby köpa Ben&Jerry och bara titta efter julklappar! Men skriver sen ha det så bra! Puss&Kram

Av Elin Henriksson - 25 oktober 2013 18:21

Hej alla! Idag så har jag varit på en mässa som heter Elmia som är en lantbruksmässa! Men jag har unte kunnat bloggq tidigare idag även om vi har fyra timmar och sjutton minuter! För vi gick upp fem och jag var riktigt trött! Men nu kan jag berätta om min dag på Elmia! Jag och mamma gick först vid maten! Vi smaka på korv hon hade ställt upp korv sorter ifrån mildaste korven till starkaste korven! Jag börja med den mildaste den var: okej sen prova jag nästa den var: okej men när jag smaka nästa så var den: förs okej men sen kom lite efter smak den sissta smakade: först okej men efter tio sec så börja det bränna! Men vi såg på hästar och på får också men kosor såg vi ju på så klart! Men vi åt kannelbullar och drak kall mjölk! Men just nu på vägen hem så stanna vi och köpte godis! Men ha det så bra så hörs vi! Puss&Kram

Av Elin Henriksson - 23 oktober 2013 11:54

Hej alla! Idag är det slöjd! Jag sitter med Mathilda här i bussen till slöjden! Jag ska fixa och trixa med min lilla sak men när saken kommer jag att lägga ut en bild på den! Sen efter slöjden ska jag och Julia gå och ta spruta men det blir nog bra! Efter sprutan ska jag gå på Sunne med Mathilda och Sandra! Men ha det så bra så hörs vi sen! Puss&Kram

Av Elin Henriksson - 21 oktober 2013 17:10

Hej alla! Idag så tänkte jag ta upp en viktig sak mobbning! Ett t.ex vi har en ny tjej på skolan som är mobbad! Hon är lika gammal som mig och går i samma klass! Men hennes historia är hemsk! Först så gick hon i en skola i Arvika men tyvärr så mobbade alla henne där också det var då hon flytta till Gate men där mobba hon henne också men nu har hon flyttat hit till våran skola Klättenskolan! Fy skäms för alla er som gör att att andra mår dåligt! Men ha det så bra! Puss&Kram

Av Elin Henriksson - 21 oktober 2013 07:00

Glömde bilden till förra inlägg!et! Puss&Kram

Av Elin Henriksson - 21 oktober 2013 06:59

Hej alla! Idag är det måndag och jag kommer säkert bli övertrött på lektionen! Men idag tänkte jag berätta om igår det är så här vi har fått en.......katt!!! Jo igår så var vi och hämta vår lilla kattunge så nu har vi 4 katter igen! Och om han skulle vart i annam färg skulle han se ut som Tiger! Men hon har inge namn så ni får gärna komentera! Men nu byter vi samtalsämne! Ikväll så ska jag gå på TORSBY! Det ska bli kul! Men ha det så bra så hörs vi! Puss&Kram

Presentation

Jag är en tjej på 11 år. Jag bor med min mamma, pappa, lillebror, storebror, mina tre katter och mina 92 kor! Jag älskar att baka och rida

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur är jag på att blogga?
 Du borde va bland dom bästa i UNIVERSUM!
 Kan inte sluta läsa!
 Du är sk*t bra!
 Bra!
 Ganska bra!
 Okej!
 Går att läsa!
 Tråkig!
 Dör om jag läser mer!
 SLUTA SKRIVA!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards