Direktlänk till inlägg 16 november 2013

Hejsan Svejsan

Av Elin Henriksson - 16 november 2013 22:59

Hej alla! Idag är det lördag! Idag har jag vart med min faster hela dan, hon bor egentligen i Örebro men hon är på besök hon kom igår och åker imorgon men vi har haft kul! Iadg gick vi på Sunne jag köpte julklappar, ansiktsmasker och en tröja som jag blev förälskad i den var svart med vingar på så sssnyg alltså! Men imorgon är det söndag och jag ska inte göra så mycket förutom att lämna av faster Lisbhet på tågstationen och läsa på ett prov men hörs imorgon. Ha det så bra! Puss&Kram
PS. Såg ni på Zlatan-Ronaldo det va tråkigt att dom förlora med 1-0 men tur att det inte var mer i allafall

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Henriksson - 18 december 2013 15:36

Hej alla! Nu är jag hemma från Karlstad. Det var så där liksom mittimellan, alltså 50/50 hälften roligt och hälfte tråkigt, fattar ni?? Det spelar ingen roll men ändå. Jag tänkte prata om allt, men var berädda för jag kommer att byta ämne lite här oc...

Av Elin Henriksson - 18 december 2013 07:56

Hej alla! Idag så ska vi till karlstad med helaaaaaaaaaaa skolan. NOT FUN! Men vi ska på ett museum och se på vikingar och annat.....vad kommer hända då?? Men skriver sen ha det så bra! Puss&Kram ...

Av Elin Henriksson - 13 december 2013 21:13

Hej alla! Igår hade vi lucia i skolan. Det var jätte kul men allt tar slut nån gång. Idag var vi på allegården och "sjöng", vi hade tyvärr ingen som spelade där så vi sjöng dubbelt så snabbt på vissa låtar. Men dom såg glada ut men man vet ju inte. S...

Av Elin Henriksson - 7 december 2013 11:11

Hej alla! Igår så var det Lucia och det var roligt som fan. Men idag så vill jag göra något roligt, men vet inte vad....... Imorgon ska jag och mamma till Sunne och handla julklappar. Jag tänkte så hära, att jag har ju tappat läsare så nu ska vi ha e...

Av Elin Henriksson - 3 december 2013 21:44

Hej alla! Jag har slut på ider och behöver hjäp, så snälla kommentera om ni vill t.ex giveaways eller frågestund eller vad som helst så kommentera på och ha det så bra! Puss&Kran ...

Presentation

Jag är en tjej på 11 år. Jag bor med min mamma, pappa, lillebror, storebror, mina tre katter och mina 92 kor! Jag älskar att baka och rida

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur är jag på att blogga?
 Du borde va bland dom bästa i UNIVERSUM!
 Kan inte sluta läsa!
 Du är sk*t bra!
 Bra!
 Ganska bra!
 Okej!
 Går att läsa!
 Tråkig!
 Dör om jag läser mer!
 SLUTA SKRIVA!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards