Alla inlägg under november 2013

Av Elin Henriksson - 28 november 2013 06:31

Hej alla! Orkar inte skriva mycket men kan försöka. Jag har så fruktansvärt ont i halsen. Känns som jag har feber också. Jag har inte skrivit på länge! Men har jag berättat att jag fick alla rätt på mitt no-prov och att i tisdag kom vi tvåa i baskettuneringen! Men nu ska jag sova igen så ha det så bra! Puss&Kram

Av Elin Henriksson - 24 november 2013 11:16

Hej alla! Idag är det söndag och imorgon måndag. Idag ska på julmarknad i Stöpa ni får järna komma det är mellan 12-16 så kom gärna. Jag ska också stå och sälja, för skolan brukar alltid stå där och jag ska stå där med Sanna och Hannah. Ni får jätte gärna komma men nu måste jag göra mig i ordning. Så ja det så bra! Puss&Kram
PS. Jag ska stå där mellan 14-15

Av Elin Henriksson - 21 november 2013 21:28

Hej alla! Ska blogga mer! Men nu vill jag bara säga god natt! Ha det så bra! Puss&Kram

Av Elin Henriksson - 16 november 2013 22:59

Hej alla! Idag är det lördag! Idag har jag vart med min faster hela dan, hon bor egentligen i Örebro men hon är på besök hon kom igår och åker imorgon men vi har haft kul! Iadg gick vi på Sunne jag köpte julklappar, ansiktsmasker och en tröja som jag blev förälskad i den var svart med vingar på så sssnyg alltså! Men imorgon är det söndag och jag ska inte göra så mycket förutom att lämna av faster Lisbhet på tågstationen och läsa på ett prov men hörs imorgon. Ha det så bra! Puss&Kram
PS. Såg ni på Zlatan-Ronaldo det va tråkigt att dom förlora med 1-0 men tur att det inte var mer i allafall

Av Elin Henriksson - 12 november 2013 19:48

  Hej alla! Jag tänkte prata om lite allt möjligt så jag kanske byter sammtallsämne ofta kanske utan och berätta att jag byter men det märker ni väl  ! Jag börjar med FRÅGESTUNDEN: Det var ingen som skrev någon fråga men jag har lottat fram några!

1. Gillar du vanilj eller choklad mest?

2. Häst eller hund?

3. Bästa lärare du har haft?

4. Favorit ost?

5. Armhävningar eller situps?

Svar:

1. Choklad

2. Häst

3. Charlotta

4. Hergårdost

5. Armhävningar

Ja, nu var vi klar med frågestunden! Vi forsätter med varför jag inte blogat på länge  ( dåligt av mig...) Jag vet faktigst inte när jag blogga senaste men jag kan ta i från söndag tills nu. På söndag så var det ju farsdag och det blev väldigt sent. och imorgon så tänkte jag blogga i bussen men jag råka tappa bort den ( igenligen satt jag bara på den men skit i!) Ja så det blev att jag fick gå och hämta den sen men efter satt vi och prata och gissa vad som hände när jag gick av bussen, jo jag glömmde telefonen i sättet och den fick jag inte förs än idag och när jag kom hem vid 15.00 så ladda jag min mobil! Visst jag kunde skriva på datan men den jobbiga brosan satt med den och spela spel!

Ja idag så är det tisdag och har vart på luciaträning och nu sitter jag med min risgrynspuddning och tänker på en sak som också man kan kalla kärlek. Och jag tror jag har blivit kär jag inte säker snälla, snälla världen ge mig ett tecken! Ha det så bra! Puss&Kram

PS: Det blev iolika sorters text men ni kan väl läsa  ! Sitter just och skriver en berättelse om en apa!  

Av Elin Henriksson - 9 november 2013 22:39

Hej alla! Hoppas ni mår bra, idag är det lördag och imorgon söndag men inte vilken som helst söndag utan jo det är FARSDAG! Och jag tänkte ha en frågestund. Så fråga på! Men tillbaka till idag. Idag så var vi och köptefarsdagpresent, när jag fick ett sms om att jag fick komma och rida! Så klart kom vi oj vad det var länge sen jag red! Men det så avslapnade och sitta där på hästens rygg och bara guppa lite! Men har just fått reda på att min fasters mans bror är sjuk hanns lungor funkar inte och hqn kommer kanske att dö. Men hoppas att turen är med honom! Men ha det så bra! Puss&Kram

Av Elin Henriksson - 5 november 2013 22:13

Hej alla! Idag och igår och imorgon ska jag berätta lite om! Igår: Jag vakna som vanligt......okej då, vi spolar fram lite. Den dagen skulle Ola Persson 59 och Tobias Eriksson 30 komma till skolan vi skulle haen debat mellan dom två. Vi hade förberätt frågor som skulle ställas. Jag hade inga frågor men jag filma ända tills det var fullt på minneskortet :). Men det var roligt efter skolan följde Julia med hem! Vi baka och gjorde massa annat. Nu går vi över från igår till idag: Idag så har det inte hänt så myket i skolan jo vi va på en teater 1-5:an den var inte jätte bra men vi har ju redan sett den en gång i allafall jag och Julia. Men efter skolan så följde Mathilda med hem. Vi gillar kakor! I and Mathilda loves cokies! Men sen åkte vi på luciaträning. Mathilda blev lucia i år. Hon blir nog en vaker lucia. Men nu ifrån idag till i morgon: Imorgon är det onsdag och den dagen åker min kompis Simon till kanariöarna. Hoppas han får roligt han ska va borta i en vecka. Imorgon är det också slöjd! Men ska sova nu så ha det så bra! Puss&Kram

Av Elin Henriksson - 2 november 2013 22:49

Hej alla! Idag så var jag på kalas mormor. I like my grandma! Vi hade kul alltså när jag säger vi så menade jag: Jag, mormor så klart, mamma, pappa, lillebrorsan Rickard, storebrosan Jan, andra storebrosan Lars-Erik, Ingela och Joline. Vi hade jätte kul! Jag och Joline satt och måla för det mesta, men en sak kan hon att säga tack tack hon sa det nog tusen och tusen om, men hon är så söt så det spelar ingen roll om man fick det där tack tack på hjärnan :). Men på tal om roliga grejer jag fick mina panda grejer och det betyder att mina premier kom, guuuuud vad mycket smink och allt vad jag fick. I morgon ska jag, jag vet inte vad jag ska göra egentligen sista dan på höstlovet! Men vi hörs ha det så bra! Puss&Kram

Presentation

Jag är en tjej på 11 år. Jag bor med min mamma, pappa, lillebror, storebror, mina tre katter och mina 92 kor! Jag älskar att baka och rida

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur är jag på att blogga?
 Du borde va bland dom bästa i UNIVERSUM!
 Kan inte sluta läsa!
 Du är sk*t bra!
 Bra!
 Ganska bra!
 Okej!
 Går att läsa!
 Tråkig!
 Dör om jag läser mer!
 SLUTA SKRIVA!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards